Petr MENŠÍK
Bakalářská práce
Animace dynamických systémů
Animation of the dynamic systems
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude popsání metod pro tvorbu dynamických scén v 3D animaci a vytvoření úkázkových scén pro měkká, pružná a pevná tělesa. V této práci se budeme věnovat následující problematice. V první řadě se seznámíme s historií a definicemi, které jsou pro 3D modelování důležíte. V dalším kroku budou představeny možnosti modelování, kdy, kde a proč je použit. Poslední část bude praktická …víceAbstract:
The aim of this thesis will be described the methodology for creating dynamic scenes in 3D animation and a demo scenes for soft, elastic and rigid body. In this thesis we will dealt with following topics. First of all, we will be introduced with the history and definitions that are important for 3D modeling. The next step will be introduced the possibilities of modeling, when, where and why to use …víceKlíčová slova
2D 3D grafika animace rendering měkká tělesa pevná tělesa aktivni tělesa pasivní tělesa pružné tělesa
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Zveřejnit od: 21. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Bražina, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MENŠÍK, Petr. Animace dynamických systémů. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Numerické modelování interakce proudění a pružného tělesa v lidském vokálním traktu
Petra Tisovská -
Vývoj multiplatformní hry využívající pružná tělesa
Tomáš Basovník -
Výpočty rázových dějů v mechanice pružného tělesa
Michal Kováčik -
Vertikální kmitání soustavy tuhých těles pružně vázaných
Ingrid KVAPILOVÁ -
Využití systému MSC Apex pro řešení úloh z mechaniky pružných těles
Petr Procházka -
Numerická realizace úloh s pružně plastickým tělesy
Jakub KMEC -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Rukopisný fragment Jiskry slávy svatoprokopské – grafika, text, fonologie
Tereza Kociánová