Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí – Hana Pröschlová
Hana Pröschlová
Bachelor's thesis
Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí
Influence of literate environment on children´s first reading
Abstract:
Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se věnuje významu gramotného prostředí v objevování psané řeči dětmi předškolního věku. První část práce se zabývá terminologickým vymezením pojmů souvisejících s gramotností, objasňuje současné přístupy v rozvíjení počáteční gramotnosti a poukazuje na úlohu kulturně podnětného prostředí. Empirická část na základě kvalitativního výzkumu analyzuje podoby …moreAbstract:
My theoretically empirical bachelor work is engaged in importance of literate surrounding and exploring written speech by pre-school age children. In the first part I focus on terminoligically determined concept, which is connected with literacy, solving contemporary approach to develop initial literacy and I also point out the role of culturally stimulating surrounding. The empirical part (on basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Accessible from:: 26. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Zuzana Petrová, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pröschlová, Hana. Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ -
Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Kristýna Hradilová -
Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí
Lucie Žambochová -
Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy
Sabina Svobodová -
Příprava dětí na výuku čtení a psaní v Montessori mateřských školách
Milena Malá -
Rozvíjení dovednosti čtení s porozuměním v mateřské škole prostřednictvím knihy Jiřího Kahouna Příhody včelích medvídků
Lenka Sobotková -
Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí
Martina Boráková