Využití jazzu ve vyučování hudební výchovy – Jakub MEZÍRKA
Jakub MEZÍRKA
Diplomová práce
Využití jazzu ve vyučování hudební výchovy
Jazz Use and Improvement in Music Teaching
Anotace:
Diplomová práce Využití jazzu ve vyučování hudební výchovy si klade za cíl zpracovat komplexně téma výuky jazzu, propojit teoretické poznatky s praktickými činnostmi a přispět tak ke zkvalitnění vyučování a zpřístupnění této látky studentům na střední škole. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou, nabízející obecný úvod do problematiky, a část výzkumnou, zabývající se realizací a dokumentací …víceAbstract:
The objective of my diploma paper Jazz Use and Improvement in Music Teaching is the complex description of jazz teaching theme. This work focuses on the linking of theoretical pieces of knowledge with practical activities, contributes to teaching quality improvement and finds the way of making this topic attractive and accessible to secondary schools´ students. Thesis is divided into two parts. First …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
9999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Inez Kozelská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEZÍRKA, Jakub. Využití jazzu ve vyučování hudební výchovy. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství historie pro SŠ - Učitelství hudební výchovy pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Využití hudebně-pohybových činností pro rozvoj hudebních dovedností u žáků mladšího školního věku
Andrea Šotnerová -
Lidová píseň v hudebně výchovném procesu na 1. stupni ZŠ
Jitka Etheridge -
Opera Hanse Krásy Brundibár a její využití v hudebně výchovném procesu
Eva NOVOTNÁ -
Muzikály Andrewa Lloyda Webbera v hudebně výchovném procesu
Veronika BAŠTOVÁ -
Využití dramatických technik v hudebně výchovném procesu na gymnáziích
Anna KARPÍŠKOVÁ -
Muzikál v hudebně výchovném procesu (doplněno muzikálovým koncertem)
Andrea PLACHÁ -
Pedagogický projekt "Muzikál" a jeho funkčnost ve výuce hudební výchovy na 2. stupni základní školy
Nikol THIEMLOVÁ -
Hudební nástroj - projekt integrativního vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Markéta Veselá