Bc. Kamila Kubíková
Master's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele v restauračních zařízeních. Vyhodnocuje chování spotřebitele na tomto trhu, popisuje preference spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. V závěru diplomové práce je vyhodnoceno dotazníkové šetření a jsou navrhnuta doporučení pro konkrétní restauraci.Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in restaurants facilities. It evaluates consumer behaviour in this market, describes consumer preferences and factors which influence them. At the end of the diploma thesis is evaluated questionnaire survey and recommendations are proposed for specific restaurant.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.sting.cz/th/c79h0/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Veronika Pernicová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Ochrana spotřebitele v restauračních zařízeních
Alena Žáková -
Vyhodnocení kvality restauračních zařízení ve Znojmě
Denisa Kacetlová -
Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové.
Jakub Fiala -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková