Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Kamila Kubíková
Bc. Kamila Kubíková
Master's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele v restauračních zařízeních. Vyhodnocuje chování spotřebitele na tomto trhu, popisuje preference spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. V závěru diplomové práce je vyhodnoceno dotazníkové šetření a jsou navrhnuta doporučení pro konkrétní restauraci.Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in restaurants facilities. It evaluates consumer behaviour in this market, describes consumer preferences and factors which influence them. At the end of the diploma thesis is evaluated questionnaire survey and recommendations are proposed for specific restaurant.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/c79h0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Pernicová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Ochrana spotřebitele v restauračních zařízeních
Alena Žáková -
Vyhodnocení kvality restauračních zařízení ve Znojmě
Denisa Kacetlová -
Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové.
Jakub Fiala -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková