Rebranding české značky DATART s využitím konceptu diskriminační reklamy – Adéla Djelmová
Adéla Djelmová
Bakalářská práce
Rebranding české značky DATART s využitím konceptu diskriminační reklamy
Rebranding of the Czech brand DATART using the concept of discriminatory advertising
Anotace:
Jako téma své bakalářské práce jsem zvolila rebranding české značky. Konkrétně jsem si vybrala českého prodejce elektrospotřebičů s názvem Datart. Rozhodla jsem se, že provedu rebranding komunikace této značky s využitím konceptu diskriminační reklamy.V teoretické části se nejdříve věnuji vymezení pojmu značka a popisu všech jejích složek. Dále se zabývám pojmy branding a rebranding a etikou a právem …víceAbstract:
I chose rebranding of a Czech brand as the topic of my bachelor’s thesis. I specifically chose a Czech electrical appliance retailer called Datart. I decided to perform rebranding of this brand’s communication using the concept of discriminatory advertising.In the theoretical part, I first define the term brand and describe all of its components. I also deal with the terms branding and rebranding as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Čestmír Benda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Identita a image značky AUDI na českom trhu
Martin Figura -
Identita a image značky Milka
Darja Kerndlová -
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Barbora Chládková
Název
Vložil
Vloženo
Práva