Strategie řízení školní třídy studenty učitelství na praxi – Bc. Radka Sklenářová
Bc. Radka Sklenářová
Diplomová práce
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství na praxi
Classroom management strategy of student teacher by the teaching practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategiemi řízení školní třídy studenty učitelství na praxi. Cílem této práce bylo zjistit a následně prezentovat jaké strategie řízení třídy studenti učitelství využívají. Diplomová práce je standardně rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou popsána témata jako učitel a jeho povolání, školní třída, její aspekty a děje a poslední kapitola …víceAbstract:
The master thesis deals with the topic of classroom management strategies of student teachers by the teaching practice. The aim of the thesis is to find out and present which strategies for classroom management are used by student teachers by the teaching practice. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part describes themes such as teacher and his profession, classroom …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mh6up/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Afektivní složka vedení výuky (classroom management) ve výuce angličtiny u adolescentů a dospělých studentů
Kateřina Bendová -
Classroom Management and Strategies for Effective Classroom Management
Lenka KAJEROVÁ -
Teacher's management of participation in the online EFL classroom
Aneta Trhanová -
Effective Classroom Management Strategies in ELT at Lower Secondary Schools
Romana Velecká -
Strategie řízení ve vybraném podniku
Jakub Kubinský -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá