Bc. Kateřina VESELÁ

Bakalářská práce

Analýza vývoje komunikace značky Zaječí

The development analysis of the brand Zaječí
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dosavadní komunikace značky. Pojednává o propagačních aktivitách spojených se záváděním nového vinařského produktu na trh. Rovněž se zabývá návrhem prezentace vinařství v období jednoho roku.
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the brand communication,promotion and presentation of winery products. And also deals with suggestion of a year winery presentation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7489

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESELÁ, Kateřina. Analýza vývoje komunikace značky Zaječí. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace