Analýza vývoje komunikace značky Zaječí – Bc. Kateřina VESELÁ
Bc. Kateřina VESELÁ
Bachelor's thesis
Analýza vývoje komunikace značky Zaječí
The development analysis of the brand Zaječí
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dosavadní komunikace značky. Pojednává o propagačních aktivitách spojených se záváděním nového vinařského produktu na trh. Rovněž se zabývá návrhem prezentace vinařství v období jednoho roku.Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the brand communication,promotion and presentation of winery products. And also deals with suggestion of a year winery presentation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7489
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Kateřina. Analýza vývoje komunikace značky Zaječí. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Marie Chlistovská -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Projekt propagačních aktivit a řešení komunikace s cestujícími u DSZO, s.r.o.
Lucie Červenková -
Analýza online marketingové komunikace e-shopu
Barbora Adamčíková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingová komunikace Tanečního Bulletinu na RedBull.cz
Kateřina Koňaříková -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová