Bc. Kateřina VESELÁ

Bachelor's thesis

Analýza vývoje komunikace značky Zaječí

The development analysis of the brand Zaječí
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dosavadní komunikace značky. Pojednává o propagačních aktivitách spojených se záváděním nového vinařského produktu na trh. Rovněž se zabývá návrhem prezentace vinařství v období jednoho roku.
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the brand communication,promotion and presentation of winery products. And also deals with suggestion of a year winery presentation.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7489

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESELÁ, Kateřina. Analýza vývoje komunikace značky Zaječí. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications