Bc. Kateřina VESELÁ

Bachelor's thesis

Analýza vývoje komunikace značky Zaječí

The development analysis of the brand Zaječí
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dosavadní komunikace značky. Pojednává o propagačních aktivitách spojených se záváděním nového vinařského produktu na trh. Rovněž se zabývá návrhem prezentace vinařství v období jednoho roku.
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the brand communication,promotion and presentation of winery products. And also deals with suggestion of a year winery presentation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier: 7489

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VESELÁ, Kateřina. Analýza vývoje komunikace značky Zaječí. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications