Bc. Kateřina VESELÁ
Bachelor's thesis
Analýza vývoje komunikace značky Zaječí
The development analysis of the brand Zaječí
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dosavadní komunikace značky. Pojednává o propagačních aktivitách spojených se záváděním nového vinařského produktu na trh. Rovněž se zabývá návrhem prezentace vinařství v období jednoho roku.Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the brand communication,promotion and presentation of winery products. And also deals with suggestion of a year winery presentation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7489
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELÁ, Kateřina. Analýza vývoje komunikace značky Zaječí. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Marie Chlistovská -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Projekt propagačních aktivit a řešení komunikace s cestujícími u DSZO, s.r.o.
Lucie Červenková -
Analýza online marketingové komunikace e-shopu
Barbora Adamčíková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingová komunikace Tanečního Bulletinu na RedBull.cz
Kateřina Koňaříková -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová