Bc. Oliver Mórocz
Diplomová práce
Design sportovního katamaránu
Transport Design
Anotace:
Tato práce se zabývá designérským návrhem lodě ve stylu moderně pojatého designu závodního katamaránu. Ten je ve výsledku aplikovatelný jednak na reálné plavidlo, ale také na dálkově ovládaný model vytvořený v rámci spolupráce s výrobcem elektronických součástek MGM COMPRO. Teoretická část je věnovaná kritickým informacím týkajíci se lodních plavidel a dálkově ovládatelných modelů, jejich jednotlivým …víceAbstract:
This work deals with the design of a modern racing catamaran. It was created in cooperation with a manufacturer of electronic components MGM COMPRO. As a result, it is applicable to both the real vessel and a remote-controlled. The theoretical part is devoted to critical information related to vessels and remotely controllable models, their individual parts and external influences. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mórocz, Oliver. Design sportovního katamaránu. Zlín, 2019. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Průmyslový design
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukční návrh planetové převodovky RC modelu vyráběného metodou 3D tisku
Jan Rada -
Konstrukční návrh pásové jednotky RC modelu vyráběného metodou 3D tisku
Dominik Mašek -
Požadavky na kvalitu bodového mračna pro tvorbu informačního modelu stavby v jednotlivých úrovních LOD
Nikola Bartošová -
Implementace LOD do prostředí BIM v legislativních podmínkách České republiky
Kristýna Prušková -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk -
Využití LOD technik při vizualizaci velkých modelů
Andor Pathó -
Algoritmy změny úrovně detailu (LOD) v knihovně OpenSceneGraph
Ondřej Koukolíček -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk