Bc. Oliver Mórocz
Master's thesis
Design sportovního katamaránu
Transport Design
Abstract:
Tato práce se zabývá designérským návrhem lodě ve stylu moderně pojatého designu závodního katamaránu. Ten je ve výsledku aplikovatelný jednak na reálné plavidlo, ale také na dálkově ovládaný model vytvořený v rámci spolupráce s výrobcem elektronických součástek MGM COMPRO. Teoretická část je věnovaná kritickým informacím týkajíci se lodních plavidel a dálkově ovládatelných modelů, jejich jednotlivým …moreAbstract:
This work deals with the design of a modern racing catamaran. It was created in cooperation with a manufacturer of electronic components MGM COMPRO. As a result, it is applicable to both the real vessel and a remote-controlled. The theoretical part is devoted to critical information related to vessels and remotely controllable models, their individual parts and external influences. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mórocz, Oliver. Design sportovního katamaránu. Zlín, 2019. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Product Design
Theses on a related topic
-
Konstrukční návrh pásové jednotky RC modelu vyráběného metodou 3D tisku
Dominik Mašek -
Konstrukční návrh planetové převodovky RC modelu vyráběného metodou 3D tisku
Jan Rada -
Požadavky na kvalitu bodového mračna pro tvorbu informačního modelu stavby v jednotlivých úrovních LOD
Nikola Bartošová -
Implementace LOD do prostředí BIM v legislativních podmínkách České republiky
Kristýna Prušková -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk -
Využití LOD technik při vizualizaci velkých modelů
Andor Pathó -
Implementace algoritmu LoD terénu
Přemek Radil -
Algoritmy změny úrovně detailu (LOD) v knihovně OpenSceneGraph
Ondřej Koukolíček