Návrh komunikační strategie výrobního podniku – Bc. Veronika Beranová
Bc. Veronika Beranová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie výrobního podniku
Proposal of communication strategy of the manufacturing company
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii podniku a mezi dílčí cíle práce patří zjištění silných a slabých stránek podniku a analýza trhu. Práce se zaměřuje na vybrané komunikační kanály a jejich využití vmarketingové komunikaci podniku Buday & Sádek. Text práce je rozdělen na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou marketingové …viacAbstract:
The main objective of the thesis is to propose a communication strategy for the company, and a sub-objective of the work is the identification of the company's strengths and weaknesses and market analysis. The work is focused on selected communication channels and how they can be used in the marketing communication of Buday & Sádek company. The text of the thesis is divided into two parts: theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beranová, Veronika. Návrh komunikační strategie výrobního podniku. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration / Marketing and International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Filip Pospíšil -
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz
Polina Halytska -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová
Názov
Vložil
Vložené
Práva