Přechod žáků ze základní školy na osmileté gymnázium – Bc. Barbora Žďárská
Bc. Barbora Žďárská
Diplomová práce
Přechod žáků ze základní školy na osmileté gymnázium
Transition of pupils from primary school to eight-year grammar school
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá pohledem žáků na jejich přechod ze základní školy na osmileté gymnázium. Výzkum si klade za cíl popsat a vysvětlit, jak žáci vnímají tento zlom v jejich vzdělávání, zejména ve změně kurikula a jejich sociálního začlenění do prostředí třídy. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části jsou obecně popsána víceletá gymnázia, jejich historie …víceAbstract:
The master´s thesis deals with pupils´ views on their transition from primary school to an eight-year grammar school. The research aims to describe and explain how pupils perceive this turning point in their education, especially in the change of curriculum and their social integration into the classroom environment. The thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i5s65/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Školská správa a vzdělávací politika
Práce na příbuzné téma
-
Financial Literacy of Pupils at Grammar School
Kateřina Nováková -
Linguistic Analysis of Language Production Among Czech Speakers of English at A2 Level at Primary and Grammar Schools.
Petra PAZOURKOVÁ -
Financial Literacy of Pupils at Grammar School
Kateřina Nováková -
Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií
Kamila FROLOVÁ -
Rozpoznávání a tvoření vedlejších vět na 2. stupni ZŠ a v odpovídajících ročnících osmiletých gymnázií
Martina DOBROVOLNÁ -
Sociální klima tříd 2. stupně ZŠ a osmiletých gymnázií z pohledu žáků
Barbora Malénková -
Počítačová gramotnost a její využití u žáků 2. stup-ně ZŠ a osmiletých gymnázií
Klára Štecová -
Vliv socio-ekonomického statusu rodiny na rozhodnutí přestupu žáka 5. třídy na osmileté gymnázium
Klára Vařejková