Paulína Paškevičová

Bakalářská práce

Konkurencieschopnosť krajín Vyšehradskej skupiny a ďaľších vybraných štátov EÚ

Konkurenceschopnost zemí Visegrádské skupiny a dalších vybraných států EU
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení vybraných přístupů hodnocení konkurenceschopnosti a jejich použití na země Visegrádské skupiny a Německa. První část bakalářské práce se zabývá vymezením pojmu konkurenceschopnosti na úrovni zemí, představením různých přístupů k jejímu hodnocení a popisu ekonomické situace ve vybraných zemích. Druhá část práce sestává ze shrnutí použitých přístupů a jejich …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the definition of selected approaches to competitiveness and their application to the countries of the Visegrad Group and Germany. The first part of the bachelor thesis deals with the definition of the concept of competitiveness at the country level, the introduction of various approaches to its evaluation and a description of the economic situation in selected countries …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zameriava na vymedzenie vybraných prístupov hodnotenia konkurencieschopnosti a ich použitie na krajiny Vyšehradskej skupiny a Nemecka. Prvá časť bakalárskej práce sa zaoberá vymedzením pojmu konkurencieschopnosti na úrovni krajín, predstavením rôznych prístupov k jej hodnoteniu a popisu ekonomickej situácie vo vybraných krajinách. Druhá časť práce pozostáva zo zhrnutia použitých …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod