Podniková kultura společnosti Dobrá značka – Ing. Šárka Holubová
Ing. Šárka Holubová
Bakalářská práce
Podniková kultura společnosti Dobrá značka
Good Brand Company Corporate Culture
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat podnikovou kulturu v mezinárodní společnosti Dobrá značka (virtuální název). Analytická sonda je uskutečněna prostřednictvím dotazníkového šetření v souvislosti se změnou vlastníka v roce 2008. Teoretická část bakalářské práce vymezuje popis podnikové kultury, zvláště pak její funkce, význam, prostředky a její důležitost pro stabilitu firem. Následuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse corporate culture in an international company Good Brand (a virtual name). The analysis was conducted through a questionnaire after the company was acquired by a new owner in 2008. The theoretical part of the bachelor thesis describes the corporate culture, namely its functions, sense, tools and its importance for the stability of companies. In addition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q9ens/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić