Ing. Šárka Holubová

Bakalářská práce

Podniková kultura společnosti Dobrá značka

Good Brand Company Corporate Culture
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat podnikovou kulturu v mezinárodní společnosti Dobrá značka (virtuální název). Analytická sonda je uskutečněna prostřednictvím dotazníkového šetření v souvislosti se změnou vlastníka v roce 2008. Teoretická část bakalářské práce vymezuje popis podnikové kultury, zvláště pak její funkce, význam, prostředky a její důležitost pro stabilitu firem. Následuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse corporate culture in an international company Good Brand (a virtual name). The analysis was conducted through a questionnaire after the company was acquired by a new owner in 2008. The theoretical part of the bachelor thesis describes the corporate culture, namely its functions, sense, tools and its importance for the stability of companies. In addition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní