Využití technik divadelní improvizace v hodinách tělesné výchovy na gymnáziu s uměleckou profilací – Bc. Jiří Březina
Bc. Jiří Březina
Master's thesis
Využití technik divadelní improvizace v hodinách tělesné výchovy na gymnáziu s uměleckou profilací
Use of Improv Theatre Techniques in PE Lessons at Art High School
Abstract:
Práce se zabývá problematikou využití technik divadelní improvizace ve školní tělesné výchově. Vymezuje základní pojmy a cíle divadelní improvizace a tělesné výchovy na střední škole a hledá možnosti jejich vzájemného propojení. Cílem práce je poukázat na možnost inovace středoškolské tělesné výchovy a nalézt vhodné techniky divadelní improvizace pro využití v těchto hodinách.Abstract:
The master thesis deals with use of theatre improvisation techniques in physical education. It defines basic terms and goals of theatre improvisation and physical education at secondary school and looks for possible linking. The aim is to show possibility of high school physical education inovation and to find proper theatre improvisation techniques.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l47tr/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Šárka Maleňáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BŘEZINA, Jiří. \textit{Využití technik divadelní improvizace v hodinách tělesné výchovy na gymnáziu s uměleckou profilací}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Sports Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/vqmt5j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Lower and Upper Secondary School Teacher Training in Physical Education
Theses on a related topic
-
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Využití logopedické péče u žáků dramatického oboru gymnázia s uměleckou profilací
Lucie Honzírková -
Učitelská kompetence v rámci výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Martin Polách -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Učitelská kompetence absolventů vysokých škol se sportovní profilací
Martin Polách -
Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV
Barbora KREIDLOVÁ -
Porovnání skutečné a vnímané úrovně motorické kompetence u testu "BOT-2"
Aneta Martinková -
Hodnocení deskriptivních charakteristik vybraných testových baterií pro stanovení motorické kompetence
Romana Šimková