Figurální námět v plošné výtvarné tvorbě – Nikola Fedáková
Nikola Fedáková
Bakalářská práce
Figurální námět v plošné výtvarné tvorbě
Figurative subject in surface art
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda používání digitálních technologií u dětí předškolní-ho věku ovlivňuje jejich kresbu. Zda děti v předškolním období kreslí to, co vidí v po-hádkách či videích, zda se v kresbě objevují nové kresebné prvky, nebo zda je dětská kresba stále stejná jako v době, kdy nebyly digitální technologie všude kolem nás. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out whether the use of digital technology in pre-school children affects their drawing. Whether preschool children draw what they see in cartoons or videos, whether new drawing elements appear in their drawing, or whether children's drawing is still the same as when digital technology was not everywhere. The bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. A. Lucrezia Škaloudová Puchmajerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fedáková, Nikola. Figurální námět v plošné výtvarné tvorbě. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Děti předškolního věku a digitální technologie
Martina Vašíčková -
Digitální technologie v běžných a speciálních mateřských školách
Gabriela DAVÍDKOVÁ -
Digitální technologie v MŠ
Olga Lamatová -
Digitální technologie a sociální sítě u pedagogických pracovníků mateřských škol
Dana Stejskalová -
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Akademická figurální kresba: výuka v současnosti a v minulosti na akademiích
Dominik Rampula -
Figurativní tendence v malbě s důrazem na současné sociální cítění (dvoufigura, figura v krajinném prostředí, figura v interiéru).
Júlia BUBŇÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva