Olga Hlavinková

Bachelor's thesis

Vizuální styl kosmetické firmy

Visual Style of Cosmetic Company
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá historickým vývojem kosmetiky a propagace. Důraz je kladen na propagaci v Československu v letech 19181993 a na technologii propagace, především v Baťovské éře. Dále se zaměřuje na vizuální styl současné kosmetiky, porovnává propagaci cenově rozdílných výrobků a blíže popisuje nejznámější světové značky. Praktická část obsahuje vlastní návrh kosmetické značky …viac
Abstract:
The theoretical part of my bachelor thesis focuses on the development of cosmetics and their promotion. I mainly concentrate on the promotion in Czechoslovakia between 1918 and 1993 and on the technology of promotion, primarily during Bata's era. The following part is about the visual style of current cosmetics, comparrison of promotion of products with different costs and takes a closer look at the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hlavinková, Olga. Vizuální styl kosmetické firmy. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design