Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách – Bc. Alena Ludvíková, DiS.
Bc. Alena Ludvíková, DiS.
Diplomová práce
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
Analysis of product life cycle and role communication in separate stages of this cycle
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám analýzou životního cyklu produktu a marketingovou komunikací použitou v jednotlivých fázích. V teoretické části se také věnuji dalším analýzám, které by měly práci s křivkou životního cyklu předcházet. Pro praktickou část jsem si vybrala dva reálné investiční produkty České spořitelny, zanalyzovala jsem průběh prodejů a marketingovou komunikaci, která byla použita …víceAbstract:
My diploma thesis is focused on Analysis of product life cycle and its marketing communication in different phases. The other analyses, which should be done before application of product life cycle theory could be found in the theoretical part. Two real Česká spořitelna investment products were chosen for the practical part of my thesis. I have analyzed sales tendencies and marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nr12r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Komunikační mix společnosti COUTRY LIFE, s.r.o.
Hana Bučková -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Komunikační plán firmy FIT4LIFE
Julie Míšková -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova