Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA – Bc. Ing. Lucie Šimonová
Bc. Ing. Lucie Šimonová
Master's thesis
Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA
Marketing management appellate wines a focus on VOC Modré Hory and VOC Pálava
Abstract:
V první části diplomové práce jsou popsány zdroje, způsob získávání informací, rozsah a metody výzkumu. Čtvrtá kapitola, základní literární přehled, vysvětluje základní pojmy marketingu a public relations. Další část této kapitoly pojednává o klasifikaci vín podle různých kriterií a vysvětluje rozdíly mezi germánským a románským systémem značení vín. Dále je objasněno, jak lze v České republice zatřídit …moreAbstract:
There are described resources, information obtain proceeding, extent and research methods in the first part of the thesis. The fourth chapter, Elemental literary summary, explains basic terms of marketing and public relations. Next part of this charter, deals with description the classification of wines according to different criteria, and explain the differences between the Germanic and Romanic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMONOVÁ, Lucie. \textit{Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Horticulture. 2016. Available from: https://theses.cz/id/vqvd1b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendel University in Brno
Faculty of HorticultureMaster programme / field:
Horticultural Engineering / Management of Horticulture Technology
Theses on a related topic
-
Case study of Spanish wine exports expansion to selected countries
Kateřina Drbohlavová -
Srovnání kvalitativních parametrů k hodnocení hroznů a vín ve Francii a ČR
Lucie Fricker -
Označování vína a jeho význam pro marketing
Radim Ješina -
Correlation between the Central Bank Pandemic Policy and Equities Market Performance in Europe and the U.S.
Alexander Hütteroth -
Software Solutions in IVF Assistance: Analyzing Market Potential and Mobile UI Technologies
Zuzana Kollárová -
Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19
Kyryl Tereshchenko -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Chocolate Confectionery market analysis - United Kingdom
Alexandra Kiš Bandiová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights