Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti – Lucie MANOVÁ
Lucie MANOVÁ
Bachelor's thesis
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Reading Literacy as a Part of Functional Literacy
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o čtenářské gramotnosti jako součásti funkční gramotnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů dané problematiky, mezi tyto pojmy patří gramotnost, funkční gramotnost, jednotlivé druhy funkční gramotnosti a čtenářská gramotnost. Praktická část je zaměřena na průzkum čtenářské gramotnosti konkrétního vzorku studentů vysokoškolského studia. Cílem praktické …moreAbstract:
This thesis deals with reading literacy as part of functional literacy. The theoretical part includes explanations of basic concepts of the subject, among these concepts there are the terms include literacy and, functional literacy, kinds of functional literacy and reading literacy included . The practical part is focused on the research probe of literacy, where data were taken at university. The aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015
Accessible from:: 2. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MANOVÁ, Lucie. Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-ov-12
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Finanční gramotnost vybraných skupin obyvatelstva
Kateřina Jabulková