Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti – Lucie MANOVÁ
Lucie MANOVÁ
Bakalářská práce
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Reading Literacy as a Part of Functional Literacy
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o čtenářské gramotnosti jako součásti funkční gramotnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů dané problematiky, mezi tyto pojmy patří gramotnost, funkční gramotnost, jednotlivé druhy funkční gramotnosti a čtenářská gramotnost. Praktická část je zaměřena na průzkum čtenářské gramotnosti konkrétního vzorku studentů vysokoškolského studia. Cílem praktické …víceAbstract:
This thesis deals with reading literacy as part of functional literacy. The theoretical part includes explanations of basic concepts of the subject, among these concepts there are the terms include literacy and, functional literacy, kinds of functional literacy and reading literacy included . The practical part is focused on the research probe of literacy, where data were taken at university. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANOVÁ, Lucie. Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / pedagogika - občanská výchova (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Finanční gramotnost vybraných skupin obyvatelstva
Kateřina Jabulková