Český film na prodej: product placement v hraných koprodukcích České televize v letech 2013-2015 – Bc. Zuzana Kubánková
Bc. Zuzana Kubánková
Bakalářská práce
Český film na prodej: product placement v hraných koprodukcích České televize v letech 2013-2015
Czech Film for Sale: Product Placement in Feature Fiction Co-productions of the Czech Public-service Broadcaster Česká televize, 2013-2015
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na vliv product placementu na tvůrčí proces vývoje a výroby hraných filmových koprodukcí České televize. Hlavní kapitoly tvoří případové analýzy dominantních praxí spojených s product placementem ve filmech vzniklých pod záštitou Filmového centra ČT v letech 2013—2015. Cílem této práce je popsat proměnlivý vztah mezi zájmy tvůrců, zadavatelů product placementu a zástupců …víceAbstract:
This BA thesis focuses on the increasing presence of product placement in Czech feature fiction films co-produced by the public-service television “Česká televize”, and on its impact on the creative process. It distinguishes three dominant practices of product placement and illustrates them by case studies of films that were co-produced by Česká televize’s “Film Center” between 2013 and 2015. The goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ku25y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Voráč, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaromír Blažejovský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÁNKOVÁ, Zuzana. \textit{Český film na prodej: product placement v hraných koprodukcích České televize v letech 2013-2015}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vr6jfw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
Zuzana Krupová -
Produkční a dramaturgické mechanismy uvnitř MALL.TV
Dominik VONTOR -
Budoucnost e-commerce v České republice
Matěj Kapošváry -
Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020
Zdeněk Pekař -
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
Karolína Balcárková -
Dokumentární film Československé televize Brno v letech 1972 - 1989
Marcela Vykydalová -
Život za život - dokumentární film
Markéta Kunclová -
Dokumentární film Československé televize Brno v letech 1961-1971
Marcela Vykydalová