Lada LANGOVÁ

Master's thesis

Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Reading literacy for pupils with special educational needs
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá čtenářskou gramotností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, přesněji u žáků s lehkým mentálním postižením. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část mé práce vychází z odborné literatury a obsahuje tři kapitoly, které shrnují poznatky k dané problematice. V této části je uvedeno, kdo se považuje za žáka se speciálními vzdělávacími …more
Abstract:
This thesis deals with reading literacy for pupils with special educational needs, to be more precise, for pupils with mild mental retardation. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part, based on professional literature studying, includes three chapters that provide theoretical background for the subject matter. The term pupil with special educational needs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LANGOVÁ, Lada. Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta