Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Lada LANGOVÁ
Lada LANGOVÁ
Master's thesis
Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Reading literacy for pupils with special educational needs
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá čtenářskou gramotností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, přesněji u žáků s lehkým mentálním postižením. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část mé práce vychází z odborné literatury a obsahuje tři kapitoly, které shrnují poznatky k dané problematice. V této části je uvedeno, kdo se považuje za žáka se speciálními vzdělávacími …moreAbstract:
This thesis deals with reading literacy for pupils with special educational needs, to be more precise, for pupils with mild mental retardation. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part, based on professional literature studying, includes three chapters that provide theoretical background for the subject matter. The term pupil with special educational needs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANGOVÁ, Lada. Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková