Mediaplan komunikační kampaně - případová studie – Bc. Michaela Ragulová
Bc. Michaela Ragulová
Diplomová práce
Mediaplan komunikační kampaně - případová studie
Media Plan Communication Campaigns - case studies
Anotace:
Práce ve své teoretické části vysvětluje kontextové termíny související s mediálním plánováním a strategií. Uvádí i další pojmy související s marketingovou komunikací. Podrobně řeší problematiku a výskyt cílových skupin. Popisuje média jako taková i jejich možnost a vhodnost pro daný multimediální mix. Řeší v nemalé míře i mediální ukazatele a marketingový výzkum, které jsou v tomto směru podstatnou …víceAbstract:
The theoretical part of my work explains contextual terms related to media planning and strategy. Features the other concepts related to marketing communications. Solves the problem in detail and the occurrence of the target groups. Describes the media as such and their ability and suitability for the multimedia mix. Solves to a large extent by the media and marketing research indicators which are …víceKlíčová slova
ABCDE socioekonomická klasifikace cílových skupin afinita AIO „Back Loaded“ kampaň bannerová reklama CPP CPT frekvence dosah druhy medií „Front Loaded“ kampaň GRPs internetová média intramediální rozhodování Irádia kino komunikační cíle kontinuální kampaň kontinuita kritéria multimediálního mixu kvalitativní marketingový výzkum kvantitativní marketingový výzkum marketingové cíle marketingový výzkum mediaplan mediální cíle mediální plánování mediální ukazatele metody marketingového výzkumu multimediální mix newsletter OTH OTS Out of Home pokrytí pulsní kampaň rating Reachové parametry rozhlas segmentace cílových skupin Share SINUS třídy sociální sítě SoM SoS SoV strategické cíle strategie mediálních kampaní taktika vlny televize tištěná média Stream TRPs . AIO affinity "Back loaded" campaign banner advertising cinema communication objectives continuity continuous campaign coverage frequency "Front loaded" campaign intramedial decision making iRadio marketing objectives marketing research marketing research methods media campaigns strategy media indicators media mix media mix criteria media objectives media planning online media print media pulse campaign quantitative marketing research qualitative marketing research radio Reach parameters scope SINUS class segmentation of target groups social networks socio-economic classification of target groups ABCDE strategic objectives tactic of wave TV types of media.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ylqnj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Development of methodology for mountainous farming systems classification: Case study of Tien Shan Mountains, Kyrgyzstan
Azamat Azarov -
Analýza cílových skupin Feuersteinova instrumentálního obohacování - stav v ČR 2023
Štěpánka Laurenzová -
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Lucie Novohradská -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Stanovení cílových skupin značky ZetPrint
Nikola Majrichová -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci internetového portálu 60+
Jana Kučerová -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák