Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media – Elena Khokhlova, Ph.D.
Elena Khokhlova, Ph.D.
Disertační práce
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Anotace:
Výzkum ukazuje, proč a jak se operní divadla prezentují online. První kapitola přináší informace o vývoji skupin diváků od menších, lokálních až k velkému, mezinárodnímu publiku. Zájem o zábavu a sociální zapojení přetrvává dodnes i přes zásadní změny ve společnosti. Nová média, digitalizace kultury, digitální marketing a založení Society 2.0 reformovaly tradiční vnímání prostoru a času. Výběr forem …víceAbstract:
The research demonstrates why and how modern opera houses go online. The first chapter guides through the audience transformation from small reserved groups to large international audiences. The entertainment- and community-seeking attitude remain, but the environment had drastically changed. New media, digitalization of culture, digital marketing, and the establishment of Society 2.0 reframed the …víceKeywords
ballet big data data analysis digital culture digital marketing global audiences Instagram live broadcast metrics media services on-demand online presence opera opera house performance polymediation social media the Internet of Things YouTube balet analýza dat digitální kultura digitální marketing světové publikum živé vysílání metriky mediální služby na vyžádání operní divadlo polymediace sociální média internet věcí
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j8gj6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D., PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Distribuční problematika služby Netflix na českém trhu
Jan Zábranský -
Poskytování audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání
Miloš Havlík -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Využití Internet of Things v prostředí štíhlé administrativy
František Veselý -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová