Efektivní propagace handmade výrobků za pomocí Internetu – Bc. Anastasia Domoratskaya
Bc. Anastasia Domoratskaya
Diplomová práce
Efektivní propagace handmade výrobků za pomocí Internetu
An effective promotion of handmade products with the help of the Internet
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na efektivní propagaci handmade výrobků za pomocí internetu. V první části je uvedena charakteristika internetového marketingu, jeho nástroje, kritéria účinnosti a dopad online marketingu na podnikání. Dále je věnovana pozornost definování placené reklamy, SEO a klíčových slov a podrobnému rozboru propagace na sociálních sítích a na americké platformě Etsy. Ve druhé …víceAbstract:
This diploma is focused on an effective promotion of handmade products with the assistance of the internet. The first part introduces the characteristics of the internet marketing, its instruments, criterions of the effectiveness and the impact of online marketing on business. Furthermore, the attention is also focused on defining the concept of the paid advertising, SEO and keywords, and a detailed …víceKlíčová slova
Marketing Propagace Sociální sítě Facebook Vkontakte Etsy Pinterest Youtube Eletronický obchod
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Dopad nařízení GDPR na online marketing e-shopu
Thi Bích Nguyenová -
Využití nástrojů internetového marketingu pro malé e-shopy/Online marketing tools for small eshops
Michaela Sedláčková -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
Natia Tisoňová Sekhniashvili
Název
Vložil
Vloženo
Práva