Efektivní propagace handmade výrobků za pomocí Internetu – Bc. Anastasia Domoratskaya
Bc. Anastasia Domoratskaya
Master's thesis
Efektivní propagace handmade výrobků za pomocí Internetu
An effective promotion of handmade products with the help of the Internet
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na efektivní propagaci handmade výrobků za pomocí internetu. V první části je uvedena charakteristika internetového marketingu, jeho nástroje, kritéria účinnosti a dopad online marketingu na podnikání. Dále je věnovana pozornost definování placené reklamy, SEO a klíčových slov a podrobnému rozboru propagace na sociálních sítích a na americké platformě Etsy. Ve druhé …moreAbstract:
This diploma is focused on an effective promotion of handmade products with the assistance of the internet. The first part introduces the characteristics of the internet marketing, its instruments, criterions of the effectiveness and the impact of online marketing on business. Furthermore, the attention is also focused on defining the concept of the paid advertising, SEO and keywords, and a detailed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOMORATSKAYA, Anastasia. \textit{Efektivní propagace handmade výrobků za pomocí Internetu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/vruywu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Dopad nařízení GDPR na online marketing e-shopu
Thi Bích Nguyenová -
Využití nástrojů internetového marketingu pro malé e-shopy/Online marketing tools for small eshops
Michaela Sedláčková -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
Natia Tisoňová Sekhniashvili
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights