Sdílená ekonomika v oblasti ubytovacích služeb – Bc. Valeriya Kozlova
Bc. Valeriya Kozlova
Diplomová práce
Sdílená ekonomika v oblasti ubytovacích služeb
Sharing economy in the area of accommodation services
Anotace:
Hlavním cílem dané diplomové práce je určení vlivu sdílené ekonomiky v oblasti ubytovacích služeb na hospodářství vybraného regionu. První část se skládá ze dvou kapitol. V první kapitole se probírá pojetí sdílené ekonomiky, jeho základní charakteristiky a obecné definice. Druhá podkapitola se zaměřuje na zkoumání sdílené ekonomiky v oblastí ubytovacích služeb. Druhá část má za cíl prozkoumat vliv …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to determine the influence of the shared economy in accommodation services on the economy of the selected region. The first part consists of two chapters. The first chapter discusses the concept of the shared economy, its basic characteristics and general definitions. The second subchapter focuses on exploring the shared economy in accommodation services. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/f7820/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZLOVA, Valeriya. \textit{Sdílená ekonomika v oblasti ubytovacích služeb}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vs25uo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
Model online marketingové komunikace
Jitka Vávrová -
Projekt účinné online marketingové komunikace
Tomáš Fiala -
Přehledová a srovnávací analýza online distribučních kanálů letenek
Ondřej Cikánek -
Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Zuzana Fuxová -
Vlivy online hodnocení ubytovacích zařízení (eWOM) při rozhodovacím procesu účastníků CR
Lada Chmelíková -
Hodnocení kvality hotelových služeb (Karlovy Vary) hosty z Ruské federace
Amina Naratauová -
Kulturní zvyklosti a etiketa turistů z Ruské federace.
Darya Cherveva