Konkurenceschopnost na cílovém trhu – Barbora Volšičková
Barbora Volšičková
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost na cílovém trhu
Competitiveness in the target market
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o tématu konkurenceschopnosti na cílovém trhu a to konkrétně o konkurenceschopnosti inkontinenčních pomůcek na českém trhu inkontinence. Toto téma jsem si vybrala záměrně, abych upozornila na problematiku inkontinence, na postoj zdravotních pojišťoven vůči inkontinentním pacientům, ale hlavně na to, jaký vliv má změna legislativy na výrobce inkontinenčních pomůcek a …víceAbstract:
This Bachelor’s Dissertation describes the competitiveness in the target market especially the competitiveness in the Czech incontinence market. I chose this theme to show you the problems of incontinence, the attitude of health insurance companies to incontinent patients, but mainly how legislative changes influence the producer’s competitiveness. In the first part, I am going to discuss theoretically …víceKlíčová slova
Depend cílový trh inkontinence konkurenceschopnost marketingová komunikace marketingový mix produkt segmentace vývoj nového produktu Všeobecná zdravotní pojišťovna competitiveness General Health Insurance Company incontinence marketing communication marketing mix new product development product segmentation target market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11247/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLŠIČKOVÁ, Barbora. \textit{Konkurenceschopnost na cílovém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vs2l6j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
Veronika Jindrová -
Postavení Všeobecné zdravotní pojišťovny ve finanocvání zdravotní péče v ČR
Jiří Mrázek -
Všeobecná zdravotní pojišťovna a zaměstnanecké pojišťovny
Jana Patlejchová -
Stárnutí populace a jeho dopady do oblasti financování zdravotní péče u vybrané zdravotní pojišťovny
Věra Junková -
Vybrané determinanty pozice Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR
Martina Beránková -
Činnost odborové organizace u Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky
Tereza Urbánková -
Zlepšení Trainee programu Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR v rámci employer brandingu.
Jan TŘEŠŇÁK -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala