Barbora Volšičková
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost na cílovém trhu
Competitiveness in the target market
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o tématu konkurenceschopnosti na cílovém trhu a to konkrétně o konkurenceschopnosti inkontinenčních pomůcek na českém trhu inkontinence. Toto téma jsem si vybrala záměrně, abych upozornila na problematiku inkontinence, na postoj zdravotních pojišťoven vůči inkontinentním pacientům, ale hlavně na to, jaký vliv má změna legislativy na výrobce inkontinenčních pomůcek a …moreAbstract:
This Bachelor’s Dissertation describes the competitiveness in the target market especially the competitiveness in the Czech incontinence market. I chose this theme to show you the problems of incontinence, the attitude of health insurance companies to incontinent patients, but mainly how legislative changes influence the producer’s competitiveness. In the first part, I am going to discuss theoretically …moreKeywords
Depend cílový trh inkontinence konkurenceschopnost marketingová komunikace marketingový mix produkt segmentace vývoj nového produktu Všeobecná zdravotní pojišťovna competitiveness General Health Insurance Company incontinence marketing communication marketing mix new product development product segmentation target market
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11247/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Všeobecná zdravotní pojišťovna a zaměstnanecké pojišťovny
Jana Patlejchová -
Vybrané determinanty pozice Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR
Martina Beránková -
Vymáhání pohledávek ve zdravotní pojišťovně
David Slavík -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Osobní prodej podnikatelského pojištění v Allianz pojišťovně jako nástroj marketingové komunikace
Roman Opluštil -
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová