Analýza jazyka reklam ruských a českých cestovních kanceláří – Barbara SCHOUPALOVÁ
Barbara SCHOUPALOVÁ
Diplomová práce
Analýza jazyka reklam ruských a českých cestovních kanceláří
The Analysis of the Language of Czech and Russian Travel Agency Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou jazyka reklam ruských a českých cestovních kanceláří. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Praktická část zkoumá názvy cestovních kanceláří a jejich slogany z nejrůznějších hledisek. Cílem práce je provést srovnávací jazykovou analýzu reklamního diskursu ruských a českých cestovních kanceláří.Abstract:
This diploma thesis analyzes the language of advertising of Russian and Czech travel agencies. The work consists of two parts, a theoretical and a practical one. The latter examines the names of travel agencies and their slogans from various viewpoints. The aim of the thesis is to carry out a comparative linguistic analysis of advertising discourse of Russian and Czech travel agencies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHOUPALOVÁ, Barbara. Analýza jazyka reklam ruských a českých cestovních kanceláří. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Ruština pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v nabídce cestovních kanceláří
Monika Matějková -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek