Ing. Lolita Sanzhieva

Bakalářská práce

Úloha reklamy a její význam v řízení podniku

The role of advertising and its importance in business management
Anotace:
Reklama je bezpodmínečně největší hybnou silou současné společností. Ve světě hyperkonkurence každá firma - i ta nejmenší - chce najít své místo, chce být viditelná, chce na sebe upoutat pozornost. Žijeme ve světě, kde technický pokrok není všechno. Žijeme ve světě komunikací a informací. Reklama je spojením umění, psychologie a nápaditostí. Kdo z nás si dokáže představit život bez reklamy…? Ve své …více
Abstract:
Advertising is certainly a driving force in contemporary society. In a world of hyper competition where each company, even a small ones, wants to find his own place, wants to be visible to consumers, wants to draw attention to themselves. We live in a world where technological progress is not all. We live in a world of communication and information. Advertising is a combination of art, psychology and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní