Úloha reklamy a její význam v řízení podniku – Ing. Lolita Sanzhieva
Ing. Lolita Sanzhieva
Bakalářská práce
Úloha reklamy a její význam v řízení podniku
The role of advertising and its importance in business management
Anotace:
Reklama je bezpodmínečně největší hybnou silou současné společností. Ve světě hyperkonkurence každá firma - i ta nejmenší - chce najít své místo, chce být viditelná, chce na sebe upoutat pozornost. Žijeme ve světě, kde technický pokrok není všechno. Žijeme ve světě komunikací a informací. Reklama je spojením umění, psychologie a nápaditostí. Kdo z nás si dokáže představit život bez reklamy…? Ve své …víceAbstract:
Advertising is certainly a driving force in contemporary society. In a world of hyper competition where each company, even a small ones, wants to find his own place, wants to be visible to consumers, wants to draw attention to themselves. We live in a world where technological progress is not all. We live in a world of communication and information. Advertising is a combination of art, psychology and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sxrcn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Jana Sheikh -
Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning
Diana Tonarová -
Positioning České republiky na australském trhu
Daniela-Nadia CLARK -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí -
Positioning výrobku Plum Vodka
Aneta Krátká -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal