Základní umělecké školy Ústeckého regionu a jejich postavení na trhu vzdělávacích služeb – Ing. Antonín Vacek
Ing. Antonín Vacek
Master's thesis
Základní umělecké školy Ústeckého regionu a jejich postavení na trhu vzdělávacích služeb
The National Artistic schools in ústecký region and their position in the educational services market
Abstract:
Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou marketingového managementu a aplikovatelností principů obchodního marketingu do systému uměleckého školství. Marketing, jako specifická aktivita, je všeobecně uznávaným faktorem, který významně ovlivňuje prosperitu organizace. Diplomová práce vychází ze zpracované problematiky podle uvedené literatury i z vlastních zkušeností. Snaží se přinést koncepce …moreAbstract:
The final diploma thesis deals with problems of marketing management and the principle implementation ability of commercial marketing into the system of national art schools. Marketing, as a specific activity, is a generally recognized element that significantly influences the organization prosperity. The thesis results from elaborated problems from the mentioned literature sources and own experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r2jdm/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 11. 2009
- Supervisor: Ing. Josef Švec
- Reader: PaedDr. Josef Zedník
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACEK, Antonín. \textit{Základní umělecké školy Ústeckého regionu a jejich postavení na trhu vzdělávacích služeb}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/vsghfx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Strategie rozvoje sportovního klubu
Lucie Mrázková -
Strategie rozvoje firmy
Lukáš Nečas -
Strategie rozvoje značky a marketingu v neziskové organizaci -- Budějovický Majáles
Lukáš Černý -
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Tomáš Pokorný -
Strategie rozvoje podniku Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Tereza Matoušková -
Marketingový management kopané žen v ČR a SR
Pavla Balunová -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková