Základní umělecké školy Ústeckého regionu a jejich postavení na trhu vzdělávacích služeb – Ing. Antonín Vacek
Ing. Antonín Vacek
Diplomová práce
Základní umělecké školy Ústeckého regionu a jejich postavení na trhu vzdělávacích služeb
The National Artistic schools in ústecký region and their position in the educational services market
Anotace:
Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou marketingového managementu a aplikovatelností principů obchodního marketingu do systému uměleckého školství. Marketing, jako specifická aktivita, je všeobecně uznávaným faktorem, který významně ovlivňuje prosperitu organizace. Diplomová práce vychází ze zpracované problematiky podle uvedené literatury i z vlastních zkušeností. Snaží se přinést koncepce …víceAbstract:
The final diploma thesis deals with problems of marketing management and the principle implementation ability of commercial marketing into the system of national art schools. Marketing, as a specific activity, is a generally recognized element that significantly influences the organization prosperity. The thesis results from elaborated problems from the mentioned literature sources and own experience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r2jdm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
- Vedoucí: Ing. Josef Švec
- Oponent: PaedDr. Josef Zedník
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rozvoje sportovního klubu
Lucie Mrázková -
Strategie rozvoje firmy
Lukáš Nečas -
Strategie rozvoje značky a marketingu v neziskové organizaci -- Budějovický Majáles
Lukáš Černý -
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Tomáš Pokorný -
Strategie rozvoje podniku Focus CZ Marketing and IT Research s.r.o.
Tereza Matoušková -
Marketingový management kopané žen v ČR a SR
Pavla Balunová -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková