Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu – Martina Drábková
Martina Drábková
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu
Analysis of the Škoda Auto marketing strategy on the Chinese market
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu" se zaměřuje na rozbor čtyř nástrojů marketingového mixu, jež tvoří současnou marketingovou strategii značky Škoda na čínském trhu. Cílem je identifikovat současnou pozici značky Škoda v konkurenčním prostředí globálně největšího automobilového trhu a definovat význam a přínos čínského trhu pro dosažení globálních …víceAbstract:
The bachelor thesis with the topic "Analysis of the Škoda marketing strategy on the Chinese market" focuses on analyzing the four marketing instruments, which form the current marketing strategy of the Škoda brand on the Chinese market. The aim is to identify the current Škoda position in the competitive environment of the world's biggest automobile market and define the importance and contribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Miloš Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Expanze čínských automobilek na trh EU: Analýza obchodních modelů a jejich úspěšnosti
Ondřej Konečný -
Světový trh s automobily
Jana Slabejová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh strategie nemocnice
Dagmar Pecinová