Tradiční a moderní formy interpersonální komunikace - soupeři nebo spojenci – Karolína Boleslavová
Karolína Boleslavová
Bakalářská práce
Tradiční a moderní formy interpersonální komunikace - soupeři nebo spojenci
Traditional and modern forms of interpersonal communication - rivals or allies
Anotace:
Práce je pojata jako vysvětlení tradičních a moderních druhů interpersonální komunikace, která se nejvíce projevuje mezi mladými lidmi a tedy je komparace těchto forem vysvětlena ve studentském prostředí. Cílem práce je vystihnout daný fenomén, kdy modernizace ve stylu komunikace přerůstá přes tradiční hodnoty a způsoby dorozumívání. Tato práce je vhodným materiálem, který poskytuje všeobecné informace …víceAbstract:
The dissertation can be conceived as an explanation of traditional and modern types of interpersonal communication that is evident mostly among youth and therefore the comparison of these forms is explained in a student environment. Aim is to capture the phenomenon when modernization in the style of communication grows over traditional values and ways of communication. This thesis is a suitable material …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Paulovič
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Boleslavová, Karolína. Tradiční a moderní formy interpersonální komunikace - soupeři nebo spojenci. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Komunitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Zhodnocení marketingové komunikace vybrané značky
Katka Formanová -
Vypracování návrhu marketingové komunikace vybrané firmy
Tereza Kalužová -
Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství
Markéta Nováková -
Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích
Sofie Ciprijánová -
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Anna VOJÁČKOVÁ