Možnosti a meze ve výchově k tvořivosti na střední umělecké škole. – Jana Masopustová
Jana Masopustová
Bakalářská práce
Možnosti a meze ve výchově k tvořivosti na střední umělecké škole.
Possibilities and boundaries of leading high school students of art to creativity.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat, jakými způsoby je rozvíjena tvořivost středoškolských studentů při výtvarných předmětech. Metodou řešení bakalářského projektu je zúčastněné a nezúčastněné pozorování při výuce výtvarných předmětů.Abstract:
The aim of this work is to give a description of ways by which is creativity developed. It is focused on high school students during lessons of fine art. The method of survey is conducted by participated and non-participated observation during the subjects of fine arts.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASOPUSTOVÁ, Jana. \textit{Možnosti a meze ve výchově k tvořivosti na střední umělecké škole.}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vsl3u1/.
Jak správně citovat práci
Masopustová, Jana. Možnosti a meze ve výchově k tvořivosti na střední umělecké škole.. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
T: Střední umělecká škola v Ostravě – obor fotografie
Michaela Přeliášová -
Využití digitálních technologií na střední umělecké škole pohledem učitelů
Štěpánka Tomková -
Střední umělecká škola grafická v Jihlavě
Sylvie Rýparová -
Srovnání praktických maturitních zkoušek uměleckého kovářství na školách Střední škole uměleckoprůmyslové a vyšší odborné škole v Turnově a Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné v Praze
Ondřej Podešva -
Přestup žáků ze základní školy na střední uměleckou školu
Dominik ŠVÁB -
Metodické listy pro výuku návrhového kreslení na Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné – vybrané kapitoly z dějin nábytku
Věra Vondráčková -
Arteterapie jako podpůrný nástroj pro žáky střední umělecké školy
Magdalena ČERNÁ -
Tvořivost v testu versus tvořivost v produktu
Marie Krejčí
Název
Vložil
Vloženo
Práva