Bc. Petr Novák
Bachelor's thesis
Slevové portály z pohledu podniku
Group buying from company's perspective
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Slevové portály z pohledu podniku“ je zjištění, zdali si zákazníci, přilákání do gastronomického podniku prostřednictvím nákup slevového voucheru na slevovém portálu, vytvoří k podniku loajalitu a navštěvují podnik i nadále. První část je zaměřena na popis nákupního chování, spokojenosti a loajality zákazníků, tak i metod jejich měření. Ve druhé části jsou uvedeny již publikované …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis “Group buying from company’s perspective” is to find out whether the customers who were attracted to a gastronomic business through a discount voucher on a group buying site create loyalty to the business and if they are visiting it in the future. The first part concerns the description of the consumer behavior, satisfaction and loyalty of the customers and the methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zwcr0/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Bc. Michal Ďuriník
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb
Martin Dvořák -
Slevové portály s nabídkou aktivit cestovního ruchu jako marketingový nástroj
Petr Gálik -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu
Roman Pupkov -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku
Věroslav Kučírek -
Slevové portály z pohledu podniku
Klára Horná -
Sleva na jízdném - analýza benefitů a nákladů v České republice
Matteo Tamborlani