Bc. Petr Novák
Bachelor's thesis
Slevové portály z pohledu podniku
Group buying from company's perspective
Anotácia:
Cílem bakalářské práce „Slevové portály z pohledu podniku“ je zjištění, zdali si zákazníci, přilákání do gastronomického podniku prostřednictvím nákup slevového voucheru na slevovém portálu, vytvoří k podniku loajalitu a navštěvují podnik i nadále. První část je zaměřena na popis nákupního chování, spokojenosti a loajality zákazníků, tak i metod jejich měření. Ve druhé části jsou uvedeny již publikované …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis “Group buying from company’s perspective” is to find out whether the customers who were attracted to a gastronomic business through a discount voucher on a group buying site create loyalty to the business and if they are visiting it in the future. The first part concerns the description of the consumer behavior, satisfaction and loyalty of the customers and the methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zwcr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Bc. Michal Ďuriník
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb
Martin Dvořák -
Slevové portály s nabídkou aktivit cestovního ruchu jako marketingový nástroj
Petr Gálik -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu
Roman Pupkov -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku
Věroslav Kučírek -
Slevové portály z pohledu podniku
Klára Horná -
Sleva na jízdném - analýza benefitů a nákladů v České republice
Matteo Tamborlani