Bc. Petr Novák

Bakalářská práce

Slevové portály z pohledu podniku

Group buying from company's perspective
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Slevové portály z pohledu podniku“ je zjištění, zdali si zákazníci, přilákání do gastronomického podniku prostřednictvím nákup slevového voucheru na slevovém portálu, vytvoří k podniku loajalitu a navštěvují podnik i nadále. První část je zaměřena na popis nákupního chování, spokojenosti a loajality zákazníků, tak i metod jejich měření. Ve druhé části jsou uvedeny již publikované …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis “Group buying from company’s perspective” is to find out whether the customers who were attracted to a gastronomic business through a discount voucher on a group buying site create loyalty to the business and if they are visiting it in the future. The first part concerns the description of the consumer behavior, satisfaction and loyalty of the customers and the methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta