Pedagogická praxe z perspektivy studentek Anglického jazyka a literatury – Bc. Gabriela Řihánková
Bc. Gabriela Řihánková
Diplomová práce
Pedagogická praxe z perspektivy studentek Anglického jazyka a literatury
Teaching practice from the perspective of female students from Master degree study programme in English language and literature
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá pedagogickými praxemi z perspektivy studentek navazujícího magisterského oboru Anglický jazyk a literatura. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se učitelské profese a dále se věnuje jak teoretické, tak právě praktické přípravě budoucích učitelů. Empirická část pak představuje výsledky výzkumu, jehož cílem …víceAbstract:
This master thesis deals with teaching practice from the perspective of female students from Master degree study programme in English language and literature. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part defines the basic terms of teaching profession and describes both theoretical and practical part of undergraduate training of future teachers. The empirical part …víceKlíčová slova
učitelská profese budoucí učitel začínající učitel pedagogicko–psychologická příprava předmětová didaktika pedagogická praxe hospitace zpětná vazba teaching profession future teacher beginner teacher pedagogical and psychological training subject didactics teaching practice observation feedback
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yezzy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Bradová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zpětná vazba ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Gabriela Složilová -
Feedback in Translation Teaching and Learning
Barbora Suchánková -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Zavádění hodnocení podporujícího učení studentem učitelství v průběhu jeho pedagogické praxe
Patrik Langr -
VSTUP DO PRAXE OČIMA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZŠ NA ROKYCANSKU
Jitka ZÍBAROVÁ -
Šok začínajících učitelů ze vstupu do praxe: přehledová studie
Kateřina Prášilová -
Mezigenerační přenos učitelské profese v rodině
Karolína Bugajová