Exportní strategie společnosti Škoda Auto, a.s. a její umístění na indickém trhu – Tereza Švandová
Tereza Švandová
Bakalářská práce
Exportní strategie společnosti Škoda Auto, a.s. a její umístění na indickém trhu
Export strategy of ŠKODA AUTO A.S. and its positioning on Indian market
Anotace:
Tato práce je zaměřena na exportní strategii české společnosti ŠKODA AUTO a.s. a její umístění na indickém trhu. Hlavním cílem práce je zhodnotit, zda bylo rozšíření společnosti na indický trh správným krokem. K naplnění tohoto cíle byla použita analýza indického trhu a SWOT analýza umístění společnosti na tomto trhu. Nejdříve se čtenář podrobně seznámí s automobilkou ŠKODA AUTO včetně její exportní …víceAbstract:
This thesis is focused on export strategy of a Czech car company named ŠKODA AUTO a.s and its positioning on the Indian market. Firstly, it introduces the company ŠKODA AUTO in detail. Furthermore, it describes different types of possibilities of market entries, export strategy of Czech Republic and characterises different factors about India, but most importantly it describes Indian automotive industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76190
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2019
- Vedoucí: Vít Hinčica
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76190
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza exportní a marketingové strategie v sektoru pivovarnictví na konkrétním příkladu
Pavla Vyhnalová -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
Tvorba dodavatelské sítě při investičním vstupu vybrané společnosti na indický trh
Kristýna Bistiaková -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Markéta Nováková -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Indický trh s luxusním zbožím
Hana Dytrtová