Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Jakub Chudoba
Jakub Chudoba
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti hudebním klubu. Jejím cílem byla propagace a následné zvidi-telnění daného hudebního klubu a zajištění větší návštěvnosti kulturních událostí pořáda-ných v klubu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové …víceAbstract:
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the chosen company music club in order to promote the music club and increase the attendance at the different cultural events held there. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHUDOBA, Jakub. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vtqzf7/.
Jak správně citovat práci
Chudoba, Jakub. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
Nikola Filipová -
Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu.
Hana Jančiová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Olga Evtushenko