Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ – Michaela Šrámková
Michaela Šrámková
Master's thesis
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Teaching English as a Foreign Language to Learners with Dyslexia at Lower Secondary Schools
Abstract:
This diploma thesis analyses children with a specific learning disorder, namely dyslexia, during English lessons at lower secondary schools. This paper aims to monitor English teachers' teaching strategies, techniques and approaches at some specific elementary schools and ascertain what benefits these children by consolidating some specific grammar structures based on the research. This thesis provides …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou práce s dětmi se specifickou poruchou učení, konkrétně s dyslexií, ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Cílem práce je zmapovat práci vyučujících na vybraných základních školách a na základě výzkumu zjistit, co dětem s touto specifickou poruchou pomáhá při upevňování konkrétních gramatických jevů. Součástí práce bude studium odborné literatury …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Peldová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠRÁMKOVÁ, Michaela. \textit{Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/vtrhaf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šrámková, Michaela. Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Lower Secondary Schools / AJ-NJ
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights