Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ – Michaela Šrámková
Michaela Šrámková
Master's thesis
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Teaching English as a Foreign Language to Learners with Dyslexia at Lower Secondary Schools
Abstract:
This diploma thesis analyses children with a specific learning disorder, namely dyslexia, during English lessons at lower secondary schools. This paper aims to monitor English teachers' teaching strategies, techniques and approaches at some specific elementary schools and ascertain what benefits these children by consolidating some specific grammar structures based on the research. This thesis provides …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou práce s dětmi se specifickou poruchou učení, konkrétně s dyslexií, ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Cílem práce je zmapovat práci vyučujících na vybraných základních školách a na základě výzkumu zjistit, co dětem s touto specifickou poruchou pomáhá při upevňování konkrétních gramatických jevů. Součástí práce bude studium odborné literatury …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Peldová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠRÁMKOVÁ, Michaela. \textit{Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vtrhaf/.
Jak správně citovat práci
Šrámková, Michaela. Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Lower Secondary Schools / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková
Názov
Vložil
Vložené
Práva